Shop Mobile More Submit  Join Login
SFC8 Day 37 Ponderosa by SWSU-Master SFC8 Day 37 Ponderosa by SWSU-Master
The consequences for missing Tribal Council are quite Severe.

Next [link]
Add a Comment:
 
:iconchimcharlover13:
Chimcharlover13 Featured By Owner Jan 21, 2013  Professional Writer
Down to -1050 respect points. Friday is an awesome song, and you are an idiot if you think otherwise.
Reply
:iconkw-moonlight:
KW-Moonlight Featured By Owner May 3, 2013
O_O :icondoublefacepalmplz:
Reply
:iconcoconut-master:
Coconut-Master Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist General Artist
Hey losers! <3
Reply
:iconjakered2:
JAKERED2 Featured By Owner Aug 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
malik is not a loser neither is kira
Reply
:iconcoconut-master:
Coconut-Master Featured By Owner Aug 26, 2011  Hobbyist General Artist
Geena's the one that said it. :lol:
Reply
:iconjakered2:
JAKERED2 Featured By Owner Apr 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
i don't need thease replys they make me look either stupid or retarted
Reply
:icontouileasaso:
touileasaso Featured By Owner Aug 23, 2011
So this was a bit mean, but sometimes anything is good for a laugh, like torturing Malik just for the lolz.
Reply
:iconjakered2:
JAKERED2 Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
noooooooo! why ae youtoring gw9ON HSAu melik malikthellyouwil hFKCNZsazifbeGYBJjk cnncnn noisnotikjnbdH nvnn byledenedbc mothyerfuckig nowtortureme bygivingmalik ABAD DAYDICBK
Reply
:iconcoconut-master:
Coconut-Master Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist General Artist
lol <3
Reply
:iconjakered2:
JAKERED2 Featured By Owner Aug 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
malik'sbeerisgoodsvbievenlikeit
Reply
:iconmetaknight1285:
metaknight1285 Featured By Owner Aug 23, 2011
So cruel...
Reply
:iconswsu-master:
SWSU-Master Featured By Owner Aug 23, 2011  Student Digital Artist
But deserved
Reply
:iconmetaknight1285:
metaknight1285 Featured By Owner Aug 23, 2011
But but but... he could get trauma from that. D:
Reply
:iconjakered2:
JAKERED2 Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
NOOOOOOOOOOOOOOOO! why
Reply
:iconunolup:
Unolup Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Writer
Seven AM Malik's not waking up that early.
Reply
:iconswsu-master:
SWSU-Master Featured By Owner Aug 22, 2011  Student Digital Artist
XD
Reply
:iconwhichonestyler:
WhichOnesTyler Featured By Owner Aug 23, 2011  Student Traditional Artist
Gotta be fresh, gotta have some beer.
Gotta get my bowl, gotta have cereal!
Seeing everything is kinda blurry...

I could ride this all day.
Reply
:iconrootbeerblue45:
rootbeerblue45 Featured By Owner Aug 22, 2011
I really like Kiara's sprite. Seriously. Good job.
Reply
:iconswsu-master:
SWSU-Master Featured By Owner Aug 22, 2011  Student Digital Artist
Thanks
Reply
:iconsonicfreak4455:
SonicFreak4455 Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist
ITS FRIDAY FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAY PARTY AND PARTY AND YEAH PARTY AND PARTY AND YEAH FUNFUNFUNFUNFUNFUNFUNFUNFUNFUNFUNFUNFUNFUN LOOKIN FORWARD TO THE WEEKEND
Reply
:iconkari10101:
kari10101 Featured By Owner Aug 23, 2011   General Artist
*shotgun*
Reply
:iconsonicfreak4455:
SonicFreak4455 Featured By Owner Aug 24, 2011  Hobbyist
lol
Reply
:iconswsu-master:
SWSU-Master Featured By Owner Aug 22, 2011  Student Digital Artist
D:
Reply
:iconsonicfreak4455:
SonicFreak4455 Featured By Owner Aug 24, 2011  Hobbyist
>:3
Reply
:iconowlot:
Owlot Featured By Owner Aug 22, 2011
Fun, fun, fun, fun.

I hate that song, but it's catchy. :hmm:

Anyway, if there's anything I'm looking forward to with the final TC, it's Oehda outing Heinz. By now, I'm sure she's ready to bust.
Reply
:iconswsu-master:
SWSU-Master Featured By Owner Aug 22, 2011  Student Digital Artist
She is
Reply
:iconslicer37:
Slicer37 Featured By Owner Aug 22, 2011
Why does Geena hate Malik again? Actually, why does EVERYONE hate Malik so much? I'm hardly a Malik fan, but he gets way to much hate from everyone else. Heck, the one person that DOES have an actual reason to hate him, Oheda, is the only person NOT ragging on him. Come on!
Reply
:iconswsu-master:
SWSU-Master Featured By Owner Aug 22, 2011  Student Digital Artist
They love to hate him
Reply
:iconunolup:
Unolup Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Writer
I don't think it's hate as such, just Malik being so much fun to tease that even Geena can't resist. As she explains here: [link]
Reply
:iconprojet-fruit:
Projet-Fruit Featured By Owner Aug 22, 2011
malik will have to decide which seat he can take
Reply
:iconswsu-master:
SWSU-Master Featured By Owner Aug 22, 2011  Student Digital Artist
Treadmill seat.
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
August 22, 2011
Image Size
304 KB
Resolution
949×792
Link
Thumb
Embed

Stats

Statistics are temporarily unavailable

×